دلتنگيهاي من براي عشششقم

متن مرتبط با «شب بود دلسا» در سایت دلتنگيهاي من براي عشششقم نوشته شده است

شب بود...

  • نیلوبلاگ

    شب بود... یه عده کنار عشقشون بودن... یه عده هم داشتتن با عشقشون حرف می زدن... منم پتوم و کشیدم رو سرم بغضمو قورت دادم و چشمامو بستم و گفتم: به درک که تنهام......

    ادامه مطلب