
و اينك باران بر لبهء پنجرهء احساسم مي نشيند و چشمانم را نوازش مي دهد تا شايد از لحظه هاي دلتنگي عبور كنم...
ادامه مطلب
وقتی مینویسیو همه میبینن جز اونیکه باید ببینه فایده ای نداره.... دلم ی جوری بد تنگه از نوشتنم خستممم دیگه نمیخوام بنویسم البته فعلا... تعطیل است....!!!!...
ادامه مطلب