دلتنگيهاي من براي عشششقم

متن مرتبط با «دلم گرفته است» در سایت دلتنگيهاي من براي عشششقم نوشته شده است

دلم گرفته...

  • نیلوبلاگ

    و اينك باران بر لبهء پنجرهء احساسم مي نشيند و چشمانم را نوازش مي دهد تا شايد از لحظه هاي دلتنگي عبور كنم...

    ادامه مطلب
  • اینجا هم تعطیل است...!!!

  • نیلوبلاگ

    وقتی مینویسیو همه میبینن جز اونیکه باید ببینه فایده ای نداره.... دلم ی جوری بد تنگه از نوشتنم خستممم دیگه نمیخوام بنویسم البته فعلا... تعطیل است....!!!!...

    ادامه مطلب