شب بود...

خرید بک لینک
شب بود...

یه عده کنار عشقشون بودن...

یه عده هم داشتتن با عشقشون حرف می زدن...

منم پتوم و کشیدم رو سرم

بغضمو قورت دادم و چشمامو بستم و گفتم: به درک که تنهام...

دلتنگيهاي من براي عشششقم...

ما را در سایت دلتنگيهاي من براي عشششقم دنبال می‌کنید

برچسب: شب بود,شب بود هانی نیرو,شب بود دلسا,شب بود بیابان,شب بود سیبیلاتو ندیدم,شب بود و,شب بود و خاموشی,شب بود فرخزاد,شب بود و خورشید میدرخشید,شب بود از دلسا, نویسنده: بازدید: 75 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 8:30

صفحه بندی