نه رسولم,نه زيبايم,نه براي كسي عزيزم,نه چشم به راهي دارم...
فقط...
در " چاه " افتاده ام!!!
ما را در سایت دلتنگيهاي من براي عشششقم دنبال میکنید
برچسب: در چاه افتاده ام,فقط در چاه افتاده ام, نویسنده: بازدید: 63 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 8:29