دلتنگيهاي من براي عشششقم

متن مرتبط با «سخته رفتن» در سایت دلتنگيهاي من براي عشششقم نوشته شده است

سخته

  • نیلوبلاگ

    چ قدر سخته ک ،کسیو ا ته دل دوس داشه باشی و اونم دقیقا همونجا رو بسوزونه ! و باز تو تحمل نبودنشو نداشه باشی ، غرورتو بشکنی و معذرت خواهی کنی و باز اون نفمه که چی شد ! به آه سرد و ( عب نداره!) میشه جواب خودت به خودت...

    ادامه مطلب